Sveiki, šiandien norėčiau pasidalint su jumis teorija, kurią neseniai išvedžiau. Gal ją jau kas sugalvojo, nežinau, bet ne tame esmė. Teorija apie tai, kad iš kelių vieno vardo nešiotojų, tik vienam ar keliem yra lemta tapt to vardo etalonu tam tikroj srity, Pavyzdžiui muzika: Michael, Britney, Freddy, John. Nemanau kad dažnas sugalvos daugiau muzikantų nei tuos keturis, kuriuos aš turėjau omeny rašydamas. Šitie vardai arba nesako nieko, arba primena vieną konkretų žmogų.

Kurių galų aš šitai nagrinėju? Nes tai glaudžiai susiję su reklama. Gyvenimiškas pavyzdys: yra du vienodai geri muzikantai ir abu jie turi vienodus vardus. Kaip vienam aplenkt kitą, tapt žinomesniam, tapt savo vardo etalonu? Įdomus klausimas ir įdomi užduotis. Esant tokiai situacijai, susidaro paradoksas: vienas gerai grojantis muzikantas populiarina savo vardą, tačiau dalis šlovės automatiškai nukrenta ir kitam muzikantui, nes jų vardai vienodi. Tas pats ir kito atžvilgiu. Jie padeda sau, bet padeda ir vienas kitam. Nei vienas neišsiskiria, nekyla aukščiau kito.

Ką daryt? (Klauskit Radžio) Ogi reklamuotis :D Jeigu kuris muzikantas nori pakilt aukščiau, jis turi būt lengviau surandamas ir labiau(dažniau) matomas: svetainės, TV, koncertai, dalyvavimas matomuose renginiuose. Kas nuo to pasikeičia? “Priešas” muzikantas toliau daro sau reklamą, tuo pačiu reklamuodamas mūsų favoritą, bet jo “atiduodamos” reklamos dalis didėja, nes žmonės pagal jo vardą lengviau randa favoritą, o ne jį. Tuo tarpu favorito “aukojamos” reklamos dalis sumažėja dėl tos pačios priežasties. Susidaro siektas tarpas tarp muzikantų. Ir jis didėja. Galiausiai prieinamas taškas, kai “priešo” pasirodymai ir savo vardo reklama ne jį reklamuoja, o tik primena paprastam gyventojui mūsų favoritą.

Liūdna, bet dabar “priešininkas” nebeturi šansų prisivyt favoritą. Vardas jau užimtas. Bet koks jo pasirodymas tik dar labiau pareklamuos bendravardį. Taigi žaidimas pralaimėtas: jis arba turi bandyt užimt naują vardą, arba pasilikt vardą ir praktiškai sunaikint galimybę tapt itin žinomu.

Moralas toks: jei žadi užsiimt tuo, ko esmė yra tapt žinomu, niekada nenaudok jau populiaraus arba jau kylančio žmogaus vardo, nebent esi laaaabai užtikrintas tuo, ką darai. Jeigu jau turi populiarų bendravardį, vertėtų susigalvot pavadinimą, o ne vardą naudot ;)

Žinoma, šita teorija tinka ir pavadinimam, ir pavardėm ir kitai identifikacinei informacijai ;)

Patiko (0)

Rodyk draugams